Er zijn twee manieren om via ons platform telefonisch met consulenten in contact te komen. Bellen met credits óf bellen via Premium Rate.
Om te bellen met credits heb je een account nodig. Het aanmaken van een account is erg gemakkelijk. Als je een account hebt aangemaakt dan kun je credits in jouw wallet storten. Met deze credits kun jij een consulent bellen, een bel-afspraak maken, chatten en/of een text-consult versturen.
Jouw account heeft een account-pincode. Als je de eerste keer belt zal ons systeem vragen naar deze pincode van je klantaccount. Deze account-pincode kun je vinden in je account maar ook in de pop-up wanneer je op de “BELLEN” knop drukt. Het telefoonnummer om te bellen met credits is: 070 7000 000.
Volg de instructies om met de gewenste consulent in contact te komen.
Als je belt met nummerherkenning dan herkent ons systeem jouw nummer de volgende keer. Je hoeft dan niet nogmaals je pincode in te voeren. Je kunt ook handmatig een telefoonnummer toevoegen.
Als jouw telefoonnummer is gekoppeld aan je account dan kun je nóg makkelijker met consulenten in contact komen. Door te drukken op de “BELLEN” knop zet ons systeem het consult tussen jou en de consulent op. In dit geval word jij dus door het systeem gebeld.
Wist je dat wanneer je via credits belt pas begint te betalen voor het consult wanneer de consulent heeft opgenomen? Wel zo eerlijk!
Het is ook mogelijk om telefonisch met consulenten in contact te komen zonder een account aan te maken. Dit consult reken je af via jouw telefoonrekening. Je kunt dan bellen naar: 0909 7000 000.
Volg de instructies om met de gewenste consulent in contact te komen. Het is wel van belang om op het profiel te kijken of de consulent bereikbaar is via deze methode.