Wanneer een consulent “In gesprek”, “Pauze” of “Afwezig” is dan kun je de consulent een verzoek versturen om een bel-afspraak te maken. Een bel-afspraak maken is eigenlijk heel simpel en het werkt als volgt.
De consulent moet de bel-afspraak functionaliteit aan hebben gezet. Een consulent bepaalt zelf op welke momenten hij/zij afspraak-verzoeken wenst te ontvangen. Je kunt de knop vinden op de plek waar normaal de “Bellen” knop staat op het profiel of op de homepage.
Klik je op de knop “Bel-afspraak”, dan kun je aangeven binnen welk tijdsbestek jij teruggebeld wilt worden. Klik op “Verzoek versturen” en wacht tot de consulent heeft gereageerd op jouw verzoek. De consulent heeft 5 minuten de tijd om op jouw afspraak-verzoek te reageren.
Let op dat je voldoende credits in je wallet hebt en dat je een telefoonnummer hebt gekoppeld waar je goed bereikbaar op bent.
Je krijgt een melding wanneer de consulent heeft gereageerd op jouw verzoek. De consulent kan het verzoek accepteren, afwijzen of per ongeluk laten verlopen.
Als de consulent jouw verzoek heeft geaccepteerd dan hoef je alleen nog maar eventjes te wachten tot de consulent de afspraak nakomt en het gesprek via het platform opzet.
Ons platform zet het consult op. Jij wordt dus gebeld door ons systeem. Je wordt gebeld door het nummer 070 7000 000. Luister naar de instructies en je kunt beginnen.
In je account onder het tabblad Bel-afspraken kun je zien welke bel-afspraken je hebt gemaakt. Ook kun je deze hier annuleren.
Je hebt het waarschijnlijk al gezien in jouw klantaccount. Je kunt een schuilnaam kiezen. Als je een bel-afspraak wilt maken met een consulent is het echt van belang dat je een herkenbare schuilnaam kiest. Op die manier kan de consulent jou herkennen wanneer je een afspraakverzoek verstuurd.